دفترچه چرمی

دنیا از دیدِ یک دانشجوی پزشکی

دفترچه چرمی

دنیا از دیدِ یک دانشجوی پزشکی

What ever doesn't kill you....

چطور میشه که به مشکل گرونی بنزین و دور بودن شیرینی فروشی  و عدم دسترسی به کیک شکلاتی خیس فائق اومد؟

بله! خودم کیک درست کردم.

این چرا انقدر مهمه؟ چون که تا الآن من هر وقت خواستم کیک درست کنم مامانم یا بابام سر راهم قرار می‌گرفتن و نمی‌گذاشتن  اون کاری که در سر داشتم رو انجام بدم. ولی این سری تنها بودم ... فک کنم بفهمید چه اتفاقی قراره بیافته.

کل مشکلاتی که بچه های سرزمینم (یا حتی فک کنم کل دنیا) با استایل کیک‌پزی بزرگتر ها داشتن رو از بین بردم:

شکلات و نسکافه‌اش اونقدر بود که آدم فقط با بو کردنش بیخوابی میگرفت و از همه مهم تر اونقدر زیاد درست کردم که تا یک هفته خانواده‌ام میتونن از کیک تغذیه بکنن.

شاید با خودتون بگین که چرا واقعا دانشجوی مملکت باید به جای تحقیق و پژوهش بشینه کیک درست کنه.؟؟؟

چون که اینترنت نداریم . [با استایل داد و بیداد خوانده شود]

هیچ مقاله‌ای قابل دسترسی نیست. هیچ سایت علمی‌ای باز نمیشه حتی فا....ینگ ویکیپدیا هم نداریم. کل جزوه های ما تو تلگرام هستن.

حقیقتا دستمون مونده تو حنا.....

پ.ن: به نظرتون چی کار کنیم؟

پ.ن ۲: میدونستید محمدرضاتون آشپز بسیار قهاریه؟

پ.ن ۳: صد البته یه علت دیگر تن پروری و عدم فعالیت امروز این بود که پنجشنبه آخرین مید ترممون بود و واقعا بعد از دو هفته بی خوابی حقم بود این تن پروری.

پ.ن۴: ببخشید که پستم کمه. نمیدونم چرا تو زندگیم هیچ اتفاق جالبی نمیافته. مردیم از بی هیجانی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد