دفترچه چرمی

دنیا از دیدِ یک دانشجوی پزشکی

دفترچه چرمی

دنیا از دیدِ یک دانشجوی پزشکی

اخلاق

سلام

ما یه درسی داریم به نام اخلاق اسلامی و آئین زندگی.

استاد این درس یک ... به تمام معناست.

اونیکی استاد های گروه معارف، مثلا مقاله یا ارائه کلاسی رو اختیاری میزارن که دانشجو ها، با این ها نمره اضافی بیارن تا بتونن نمره خوبی بگیرن.

این مرتیکه این ها رو اجباری کرده بود هیچ، تو کلاس درس میپرسید !!!!!!!!!

اگه جواب میدادی هیچ اتفاقی نمی‌افتاد ولی اگه ج نمیدادی منفی میداد!!!!!!!

خوشبختانه از من هیچی نپرسیده بود منفی هم نداشتم

ولی همه اینا قابل تحمل بود تا اینکه چند وقت پیش نمرات رو گذاشت سایت.

نگم براتون که از پسرا کلا ۱۲ نفر (از دو تا ورودی که با این کلاس داشتن) بالا ۱۷ گرفتن و دخترا که زیر ۱۸ نداده بود.

انقدر از این نوع استاد بدم میاد. چه اون هایی که پسر ها رو ترجیح میدن چه اونایی که دختر ها رو ترجیح میدن.

به منم داده بود ۱۵.۵!!!!!!!( رفتم پیش مسئول امتحاناتمون، ورقمو دستی اصلاح کرد، گرفتم ۱۷.۵)

از مسئول نامه گرفتم بردم دادم بهش که نمرمو اصلاح کنه، بعد از ظهر نگاه کردم دیدم نمره‌ی منو کرده ۱۲.۵!!!!!!!!

فرداش رفتم اتاقش، اصلا جوابمو نداد گفت که همینه که هست میخواستی اعتراض ندی.

از بقیه هم پرسیدم گفتن که آره هر کسی اعتراض داده به نمرش نمرشو کم کرده.

این شد که ۰.۷۵ از معدل من کم شد و معدل به باد فنا رفت.

پ.ن اساتید گروه معارف واقعا فقط سعی در اذیت دانشجو ها دارن

پ.ن ۲ دارم مقدمات یک سفر بسیار هیجان انگیز رو مهیا میکنم منتظر پستش باشید

پ.ن ۳ ترم تابستان برداشتم. شِکَر. :(

پ.ن ۴ چی کار کنیم؟